The Fish Site: Missugust kala tarbijad ostaksid?

Allikas: The Fish Site, Lucy Tower

 

 

SUURBRITANNIA – Septembris toimunud Humber Seafoodi tippkohtumisel arutati, et tarbijausaldus Suurbritannis on suhteliselt madal: sissetulekute languse ja võlakohustuste kasvuga kaasneb vajadus tarbija soovidega üha enam arvestada.

Hetkel tarbitakse enim kala Norras, Hispaanias ja Portugalis. Kuna üldine jõukuse kasv ja eeldatav keskmine eluiga on tugevas omavahelises seoses, suureneb kalatarbimine tõenäoliselt ka sellistes riikides nagu Hiina, kus keskklassi osakaal näitab kasvutendentsi. Rahvastiku arvukuselt pakub Hiinale konkurentsi India, kus toiduainete vajadus üha kasvab. Paljudes lääneriikides, sealhulgas ka Suurbritannias, kus probleemiks on ülekaalulisus, aitaks kalatarbimise suurendamine probleemi lahendada.

Ostuharjumused
Paljude inimeste väitel kulutavad nad toidule vähem raha, kui nende väljaminekud suurenevad ja arved kasvavad. Samuti kalduvad nad ostuotsuste tegemisel rohkem jälgima sooduspakkumusi ja odavaid väljamüüke.

Ka sooduskaupluste ketid nagu Aldi and Lidl võivad kasumit kaotada, kuna ostjad otsustavad sageli soodsama koopiatoote kasuks ega osta kallimat originaalbrändi. Eeltoodut arvesse võttes määratleti neli peamist suundumust, mida tarbijad ostu tegemisel järgivad.
Toode peaks olema:

- mugav ja/või praktiline;
- tervislik;
- maitsev ja sealjuures soodsa hinnaga;
- eetiline.

Rõhutati, et kala puhul on oluline ka pakend, mis peaks olema kvaliteetsest materjalist ja vastavuses ohutusnõuetega ning teavitama tarbijat selgelt ja üheselt toote omadustest.

Artikli ingliskeelne terviktekst

Lisainfo

canakkale canakkale canakkale truva search canakkale vergi mevzuati bagimsiz denetim bagimsiz denetim web security ozurluler bilisim teknoloji sgk bagimsiz denetim bagimsiz denetim